pilates_mama_bebe13

Ако наскоро сте станали мама и искате да влезете във форма, заповядайте на нашата тренировка “Пилатес мама и бебе”.

Многа е важно да са минали поне 6 седмици от Вашето раждане и да имате зелена светлина за тренировки от Вашия лекар.  В случай че кърмите е добре да накърмите бебето или да се изцедите преди тренировка.
Тренировката е изцяло насочена към възстановяване след раждането, като в нея акцентираме върху:

  • стягане на тазовото дъно
  • премахване на болките в гърба и кръста
  • стягане и укрепване на коремните мускули и прибиране на диастазата
  • тонизиране на мускулите на цялото тяло

А най-хубавото е, че на тренировката можете да вземете Вашето бебче. Докато Вие тренирате, то може да спи в количката, да “тренира” до Вас на постелката, или пък да се социализира с другите бебета на килимчето за игра.

Работим в малки групи до 10 мами, така че побързайте да запазите Вашето място

Може да съберем само 5 колички, така че който може нека дойде с кенгуру или слинг.
Необходимо е предварително записване на 0878100322.
За тази практика не важат карти Мултиспорт и Кулфит.